Äntligen..

..har jag bytt ut min gamla mobiltelefon. Den borde har skrotats för längesen egentligen och nu fick den gå till historien till förmån för min nya rosa otroligt tjejiga telefon.


Annars så händer inte mycket i våra liv. Mest bara vardagliga saker.
* Till helgen så ska vi måla om sovrummet, det är ioförsig ett litet projekt.
* Vi har ordnat med semestern i sommar och har lyckligtsvis samma veckor. Kommer att bli en otroligt efterlängtad vilopaus då vi kan rå om varandra och bara må bra. Ska även göra en tur i Sveriges vackra natur och ge oss ut på äventyr. (Inte meningen att det ska rimma där :) )
* Hade en otroligt trevlig helg. Inte varje dag man får träffa stora släkten.
* Solen skiner och jag längtar efter blåbär och melonglass.
* Ikväll så är det som vanligt träning för min man, och jag tänkte göra som alla andra måndagar; åka och gosa med den sötaste lilla tjejen av dem alla.

Det är inte för inte man blir glad utav att hitta en bandyboll i buskarna utanför jobbet :)

Fika dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0