Färgsättning

När jag slutar idag så ska jag åka och plocka på mig lite väggfärgsprover. Är så sugen på att fortsätta renoveringen och ska äntligen ta tag i sovrummet. Vi har inte riktigt bestämt oss för vilken färgskala det ska vara ännu, men vi vet iallafall att det ska vara enfärgat gärna i någon ganska dov färg i hela rummet och att garderoberna ska målas vita igen. Sen tror jag att det blir någon väggmålning på något ställe också, men den blir kanske på fri hand.

Som vanligt är allting på jobbet kaos och jag längtar till helgen redan. Det är lite dåligt med bandyuppdateringar också, men det beror mest på att det inte riktigt är säsong just nu. Det har ioförsig blivit ett par värvningar till laget, inget jättestort annas.

Vill få reda på när man har semester så att vi kan börja planera den. Förhoppningsvis så blir det en bilsemester i väl valda delar av landet, en bandyspelare, hans smått galna fru och en liten söt röd bil. Jag längtar! Detta blir förmodligen sista sommaren vi kan göra något sånt här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0