Fel.

Förra inlägget blev inlagt lite senare än vad det var tänkt. Jag skrev det nämligen igår och när jag skulle uppdatera så stängde datorn av sig. Men det var iallafall vad som hände igår det.
Bakade en jättegod dumletårta/kladdkaka som jag även tog med till jobbet idag och bjöd lite på. Riktigt uppskattad så den tror jag att jag kommer att göra fler gånger.

Har börjar skriva en lista inför helgen också, F jag ser verkligen fram emot det.

Nu är det dags för hemgång. Tvätt väntar idag också och sen lite annat pyssel som borde göras innan det är helg och så att man slipper göra det imorgon. Sen är det snart helg.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: F

Jag med!! Puss

2008-04-03 @ 18:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0