I helgen ska vi måla

Min make är helt såld på Ugglas program som precis går på Ettan. Han ligger och småskrattar för sig själv på golvet medan jag passar på att uppdatera er om vad som hänt idag. Vilket kommer att gå väldigt fort. Vaknade - Jobb - Åkte och köpte färg - Handlade lite mat - Maken lagade mat - Nu sitter vi här och borde ta tag och rensa upp i sovrummet så att det bara är att börja måla imorgonbitti. Har suttit och skissat lite på vår kommande väggmålning som vi ska ha också, men jag är nog lite för självkritisk ännu för att sätta upp min egna konst på väggen. Men vem vet, har ioförsig en målning som står på vår öppna spis som jag själv gjort. Kanske för att reta min man lite - men jag tror inte at han förstår piken :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0