Inget är som förr

Frågan är om det är meningen?

Idag blir det babygos. Det ser jag verkligen fram emot.
Annars idag så slutar jag tidigt och ska följa med min vän A till vår pysselbutik och hjälpa henne igång med Scrapbooking. Men först ska vi hem till oss och kika lite på allt som jag pysslat med genom åren för att skaffa henne lite inspiration. Det är en sak som jag egentligen aldrig tänkt på, men idag vid lunchen så talade hon om för mig att jag inspirerade henne och vad glad man blir av att höra det. Gillar verkligen att kunna inspirera folk.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vore skoj å få inspieras av det du gjort! *nyf*

2008-04-14 @ 15:44:27
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0