Mål.

Vad är lättast att göra för att lyckes med något? Ska man sätta upp delmål och köra stenhårt? Ska man börja lite försiktigt och öka gradvis? Någon som har något tips för en som har otroligt dålig självdiciplin?

Maken tror att han kan förhandla så att han får titta på fotboll istället för att jag ska få titta på "Men in Trees" imorgon. Men då tror han fel! Man kan inte förhandla om det enda program som jag verkligen följer. Vi får se vad han kommer att försöka muta mig med :)

Har som sagt också äntligen fixat så att vi har fått internet hemma. Eller det är rättare sagt min underbara väninna F som har fixat. Världens bästa F. Tänkte ta med denna underbara väninna på träning idag efter jobbet också, men så är hon sjuk den stackaren. Så jag får gå ensam och springa av mig i ett par timmar.

Vad ska ni göra idag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0