Ny era

Så var det nu början på ett nytt äventyr för min man. Spännande och roligt. Tycker såklart att han är den bästa i alla avseenden, men så är jag lite partisk också.

Lite tråkigt och grått i kalla Sverige, men skönt att solen iallafall skiner ibland. Vill ha sommar och värme från och med nu jag, så kan man plocka fram trädgårdsmöblerna och börja pyssla med blommor och sånt på altanen. Ta fram cykeln ur förrådet och börja cykla till jobbet i

Idag ska jag vara duktig hemmafru, baka, plocka och pyssla. Annars så är det kanske dags att börja fixa med en liten låda jag har hemma också. Om jag har tur så får jag bjuda på det jag bakar till mannen och hans vän/vänner ikväll medan de tittar på fotboll och jag gosar med en av vännernas dotter. Kan nog tyvärr vara så att det blir lite sent för henne, men isåfall får jag roa mig med fotbollen jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0