Äntligen

Äntligen har jag tagit tag i mitt liv. Ringde på gymmet idag och bokade tid för konsultation, eller egentligen bokade jag bara tid för att boka tid för konsultation :) Lovade att jag skulle börja i mars och eftersom att vi får nytt schema i början av mars så ringde jag till honom idag och lovade att jag skulle ringa igen så fort vi fått det nya shemat. Haha! Jag börjar lugnt. Men sen ska det bli stenhårt till bikinisäsongen, samt att jag borde sola lite för att inte vara vitare är bandyspelaren, och det är en bedrift :) Längtar faktiskt till att komma igång, kanske ska jag boka PT tid också, men bara kanske.

Sallad till lunch idag och sen utbildning.

Trevlig dag alla läsare!

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha... jag tar åt mig av grattiset också.. jag menar vi tar ju hand om dem hemma (vilket är en hel del jobb det med) :D
Vilket lag är det som gäller för er? Jag gissar på Ale/Surte :P Men kan ha fel..

2008-02-21 @ 22:16:14
Postat av: Nea

Hah.. spännande. Om de har spelat mot varandra finns det väl ca 5000 gubbar att välja bland! :P
Nåja, jag får väl leva med att inte veta då ;) Ha det bra!

2008-02-22 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0