Dålig uppdatering idag också.

Ja tyvärr så är jag dålig på att uppdatera, men jag skyller på att vi har mycket på jobbet just nu och att jag inte kan ta små mini-pauser när jag vill. Annars så är det en ganska så bra dag idag, ska på middag senare ikväll med lite bandyfolk.

Jo igår förresten så scrappade jag några LO's. En till H med hennes favoritstad, en med korumpor på och en till en kollega på hennes barnbarn, med bilder från då vi var på semester tillsammans. Kände mig otroligt kreativ och pysslig så det var riktigt roligt. Nu ser jag fram emot en fotoskrivare som jag har önskat mig när jag fyller år, så kan jag scrappa precis vilket foto jag vill, när som helst bara andan faller på. Vet inte om jag skvallrat att Bandyspelaren har köpt en bärbar dator med många roliga finesser på. Självklart blev det en ur serien med hans favorit märke. :)

Bandyspelaren var nog mindre glad över mitt scrappande då jag nästan glömt bort att laga mat tills han kom hem från bandyn. Men jag försvarar mig med att jag iallafall hade tinat kycklingen :)

Kommentarer
Postat av: Nea

Själv tycker jag att du är en flitig bloggare! Mitt personliga rekord är väl ett inlägg om dagen :)

2008-02-07 @ 12:25:37
Postat av: Frida

Tack! Jag hoppas också... ja då kommer det bli fullt med prat om bajsblöjor, sömnlösa nätter och amningsproblem ;)

2008-02-07 @ 14:18:16
URL: http://fofroridoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0