En dum utmaning

ta din mobil och slå upp i telefonboken:


Har du kysst nr 7?

A, nej jag gick i samma klass som henne på Gymnasiet men vi kysstes aldrig :)


Gillar du att vara med nr 19?
B, min faster, ja självklart gillar jag att vara med släkten.


Gillar du nr 25?
B P, Ja, jag gillar honom mycket, en av de trevligaste som finns faktiskt.


Är din nr 21 din bästis?
B, nej inte bästis men en mycket god vän, trots att vi inte ses så ofta längre


Är nr 14 en sötnos?
A-K, ja hon är en riktig sötnos.


Älskar du nr 16?
B, en av mammas närmaste väninnor. Gillar henne, men inte älskar.


Är nr 12 bäst?
A, nja det tycker jag inte. Men det tycker han nog själv :)


Min bror/syster är nr 29?
C, nej inte syster, men en nära vän.


Var du med nr 20 idag?
B J, nej det var längesen jag träffade henne faktiskt.


Nr 25 går/gick i samma klass som dig?
B P, igen. Nej vi gick inte i samma klass.


Nr 31 har likadan mobil dom dig?
CS, pappas vän, ja förmodligen så har han det, med tanke på att min är gammal som bara den.


Nr 34 är det din granne?
DS, nej det är han inte, men har nästan varit grannar en gång :)


Nr 40 och du har något gemensamt?
"Jobbet A&J", ja det kan man säga :)


Nr 43 gillar dig?
"Jobbet I&J", jo det tror jag :)


Nr 43 och du ska gifta dig?
Nä, verkligen inte :)


Nr 60 är den snyggaste i din kontakt?
EU, nä det kan jag inte påstå.


Sist är sämst?
Ö, nej inte alls.

Det här med listor är inte min grej men denna var lite rolig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0