Måndag igen

Så var det dags för en ny vecka. Inget speciellt inplanerat ännu, men det blir nog.

I helgen så blev det inge bandy för min del, jag stannade hemma med en fyrbent liten baby. En 12 veckors valp som inte ville något hellre än att kramas, bitas och mysa i soffan. Igår när hon åkte hem så blev det väldigt tyst, tråkigt och ensamt. Jag tyckte hela tiden att hon fortfarande skulle ligga nedanför soffan och sova eller komma emot en om man gick någonstans. Det är konstigt var fort man vänjer sig egentligen. Så bara vi köper hus och har lite mer tid så blir det valpköp för oss också. Bandyspelaren  Vilket påminde mig om att nu ska jag surfa runt och kika på lite hus.

Stort Grattis till P som fyllde år igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0