Måste tipsa er.

Ja, jag vet att det är dålig uppdatering hos mig på senaste tiden. Men jag har så enormt mycket att göra på jobbet och då blir tyvärr bloggen lidande. Men snart ska det bli andra bullar, internet hem är beställt/snart beställt. Bandyspelaren är den som får ha koll på det och han hinner knappt mellan alla träningar och allt jobb. Men jag lovar, snart ska det vara ordnat iallafall.
Dåligt med bandyprat har det varit också, men bandyspelaren har varit lite skadad och då är det inte lika roligt att följa allting lika mycket. Sist vann de iallafall, trots att min man satt på sidan om. Snart är det dags igen och vinner de nästkommande match och ett annat lag förlorar sin så kan det bli riktigt spännande för serieavslutningen.

Allahjärtansdag imorgon. Vad ska man hitta på då? Bandyspelaren har träning som vanligt och jag vill, trots att jag tycker att man ska uppvakta varandra varje dag och inte bara en dag om året, hitta på något extra. Tips mottages gärna!

Måste tipsa er om en sak också, alla ni som inte har läst "Värsta Pappan" av Ronny Olovsson, bara måste läsa den. Han skriver helt underbart om allt som kan tänkas hända med och omkring barn. Och tills ni köpt boken kan ni läsa lite här http://www.aftonbladet.se/foraldrar/ronnyolovsson/

Kommentarer
Postat av: L

Får en "dålig" bandyfru kommentera i bloggen också? Inga besök på åskådarplats denna säsong men under förra såg jag iallafall en.... eller kanske två. Min taktik är att ge tyst support hemmifrån :-) Ska försöka bli bättre till nästa säsong. Lovar.

2008-02-15 @ 11:45:18
URL: http://www.almvagen.blogspot.com/
Postat av: L

Får en "dålig" bandyfru kommentera i bloggen också? Inga besök på åskådarplats denna säsong men under förra såg jag iallafall en.... eller kanske två. Min taktik är att ge tyst support hemmifrån :-) Ska försöka bli bättre till nästa säsong. Lovar.

2008-02-15 @ 11:46:19
URL: http://www.almvagen.blogspot.com/
Postat av: Bandyfru

Här får all bandyfruar kommentera, och alla som inte är bandyfruar också för den delen :)
Alla är inte lika intresserade av det deras män gör, men å andra sidan så är inte alla män intresserade av vad deras fruar gör heller :) Jag är många gånger glad att min man spelar bandy, men när man står där och fryser så kan man ibland önska att det var en sommarsport han ägnade sig åt...

2008-02-15 @ 14:59:12
URL: http://bandyfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0