Så är veckan snart slut

Eller som mina kollegor säger när jag tycker att det äntligen är fredag "Snart är det måndag igen" :)

Hade en otroligt trevlig dag/kväll igår, middag med vänner medan Bandyspelaren var på bandy. Men sen när jag kom hem och skulle krypa ner i sängen så låg där ett jättefint paket med ännu finare innehåll :)
Jag har den absolut bästa mannen i världen. Är så otroligt förälskad, och blir bara mer och mer kär för varje dag som går. Han är mitt allt och kommer att vara så i


Kommentarer
Postat av: Nea

Det paketet låter spännande :P

2008-02-15 @ 14:52:39
Postat av: Bandyfru

Ja, det var spännande. Han vet precis vad det är jag vill ha och önskar mig... :)

2008-02-15 @ 15:00:10
URL: http://bandyfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0