Trevlig helg.

En otroligt trevlig söndag hade vi, lagade god mat tillsammans med ett annat Bandypar. Spelade sällskapsspel, både på Playstation och vanligt. Våra män förlorade mot oss i "Med andra ord"  :) och Buzz turneringen vann jag. Bandyspelaren vann en turnering i EyeToy, desto sämre gick det i bandyn vi tittade på som jag skrev i förra inlägget, men det var ändå inte det huvudsakliga kändes det som.
Det känns riktigt roligt att ha hittat ett par som både jag och min man trivs jättebra tillsammans med, där vi kan umgås och ha roligt, och alla har lika roligt. Annars har det ofta varit så att antingen umgås vi med mina vänner eller med hans vänner.
På onsdag träfffas vi igen och till helgen kanske vi följer med på bortamatch. Vi bandyfruar alltså.

Sitter här på jobbet och diskuterar mäns oförmåga att lägga märke till saker och kom du på att jag måste berätta för er om vad min man sa när jag hade städat bort julsakerna och bytt gardiner efter jul. "Titta" sa jag, "Vadå, har du gjort något med håret?" fick jag till svar. Typiskt män skulle de allra flesta kvinnor säga, men inte jag... För det är egentligen så långt ifrån min man som man kan komma, han är den av oss som kommer ihåg födelsedagar, andra speciella dagar och har koll på allt. I vanliga fall så ser han minsta lilla förändring som jag gjort, tillochmed ibland när jag målat naglarna. Så jag har blivi "blessed" med en av de få män som är så, iallafall om jag ska tro mina kvinnliga medmänniskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0