Underbara arbetskamrater!

Måste först säga att jag är lessen att jag inte bloggat på länge, har haft utbildning samt varit upptagen av annat, tyvärr. Men jag ska försöka bli bättre.

Varför jag valde den rubrik som jag gjorde är av den enkla anledningen att jag har en av världens gulligaste arbetskamrater. Tack J för att du verkligen förgyllde min dag idag! Hur guligt som helst! Bara tack vara det så kommer min dag att gå hur bra som helst :)

Så till det som denna blogg ska handla mer om egentligen, bandy.
Det blev som jag hoppades Sandviken, Edsbyn, VästeråsHammarby, Villa, Vetlanda, Motala och Broberg. Sen är nu Sandviken, Edsbyn och Västerås klara och vi väntar på imorgon då Hammarby - Villa ska avgöras. Jag kan inte låta bli att önska och hoppas på Villa i det fallet. Hehe!

De som får kvala från Allsvenskan är Haparanda, Örebro, Kalix, KungälvBoltic och Frillesås. Mot de från Elitserien som är Sirius och Gripen.
Där jag hoppas på Kalix, konstigt nog.

Kommentarer
Postat av: Mackan

mkt intressant

2008-02-28 @ 23:21:30
URL: http://Loekfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0