Vill mycket.

Blev en mycket lugn dag igår. Och inge PS2 spelande, vi fastnade framför TVn med grillad kyckling och potatissallad. Jättegott!

Håller på att fundera på hur vi kan göra om hemma också. F inspirerar mig till att också vilja ta tag i saker, och eftersom att det nu är ganska så säkert att vi stannar i ytterligare 1 år så känns det som att man kanske skulle kämpa lite för att få det snyggt omkring sig. Inte direkt måla om (fast jag skulle vilja göra det i sovrummet) men kanske fixa till lite annat. Skulle så gärna vilja ha precis de möbler och den inredninge som jag vill och att verkligen allting passade in, men eftersom att vi planerar att flytta en ganska så lång bit sen, så känns det lite onödigt att dra på sig massa möbler mm. Det är jättesvårt att göra en lämplig avvägning för vad som verkligen behövs och vad vi vill ha. Egentligen så tycker jag kanske att det är bäst att vara nöjd som vi har det nu, för jag trivs med allt utom sovrummet och bokhyllan egentligen. Och ny bokhylla är jobbigt att packa ned och flytta med sig, så det blir nog ingen sån. Ska iallafall starta med en storstädning ikväll och sen får vi se.

Visst låter det som rolig fredagssysselsättning? :)
Bandyspelaren är borta hela kvällen/halva natten så vad ska jag annars roa mig med? Snälla rädda mig någon...

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja, jag tror bestämt att de flesta jublar över att matchen går på tv4 :)
Det är alltid svårt kring slutet av säsongen. Ska vi stanna? Ska vi flytta? Är det någon idé att köpa den här möbeln, passar den på nästa ställe?
Men gör det som inspirerar dig för stunden. Man vill trivas oavsett om det är några månader eller några år! Sen är det alltid kul att shoppa nytt :P
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll.
Nea

2008-02-01 @ 15:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0