Baby

Har nu suttit och läst om bäbisar halva dagen på jobbet känns det som. Både om vänner, bekanta som har fått, ska få eller som försöker att bli gravida. Intressant och samtidigt skrämmande. Jag har själv alltid sagt att jag ska bli en ung mamma, har alltid velat ha barn tidigt, men nu blev det inte riktigt så. "När ska ni ha barn då"  är en fråga som man numera får ganska ofta. Jag har inget riktigt bra svar på det, det enda jag kan säga är att det iallafall inte är inom de närmaste nio månaderna, förmodligen inte heller på de nästkommande nio. Det blir när det blir helt enkelt, vi försöker inte aktivt. Visst vill jag ha barn och jag har mina perioder då jag vill ha det nu, men samtidigt så känner jag att jag vill först ha lite mer tid med min Bandyspelare. Och bara vara vi två.

Jag skulle kunna diskutera detta ämne i evinnerlighet men nu är det dags att gå hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0