För lite plats i media.

Varför får Bandy så lite uppmärksamhet i media?
Det är ändå en ganska så stor sport. Visst att fotboll och hockey är större, vilket går över mitt förstånd eftersom att jag anser att hockey är den tråkigast sporten som finns, men ändå. Men handboll och basket tillxempel, det ser man ofta tycker jag, trots att de som håller på med det säkert vill se mera utav de sporterna också, men bandyn syns knappt alls. Och ändå måste jag ge en eloge till dem som visar iallafall lite bandy, för det har blivit bättre...

Måste lägga till en lite rolig sak också. Bandyspelaren har inte förlorat en match sedan han började att använda en liten sak. Eller de gånger han använt den så har de vunnit kanske man ska säga. Lucky charm!

Försöker får Bandyspelaren att följa med mig på myskväll ikväll och strumta i de tråkiga hemma sysslorna. Vet inte hur min övertalningsförmåga går. Jag kanske får hota med strejk eller muta med mig själv. Hmm! Ioförsig så tror jag att han följer med bara jag lovar att diska. Haha, så sexig får han mig att känna mig idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0