Frukost för en bandyfru..

..består oftast av en banan och en halv apelsin. Inte alls bra frukost, speciellt inte när jag har lunch på jobbet väldigt sent. Måste alltså klara mig tills efter kl 13 de flesta dagar. Kanske borde jag tag tag i det?

Jag fick som jag ville igår och jag slapp diska :) Fast då har jag juh det kvar tills idag istället och det är mindre roligt. Bandyspelaren, jag och en baby kan ha väldigt mysigt visade det sig. Bandyspelaren tillbringade största tiden av gårdagskvällen sittandes/liggandes på golvet och kramandes en krokodil och en baby. Kanske börjar han mjukna lite då det gäller babymaking? Jag är övertygad, och ännu mer efter igår, att han kommer att bli den bästa pappan i världen när det väl är på gång.

Ska nog försöka lägga till lite länkar och sådant senare också, om jag hinner för allt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0