God Morgon!

Sitter på jobbet just nu och har lite förstrött bläddrat i mina favoritbloggar samt i tidningarna på nätet och kommit fram till följande, Heath Ledger är död, förmodligen av överdos. E är gladare/lyckligare igen, iallafall låter det så och det är klart att vi hoppas det. Hon behöver det efter lite motgångar nu. AB är en tönt, men ändå kan jag inte hålla mig från att läsa. F är alltid en trygg vän och får mig på så bra humör, fast hon nu har lite problem med sockar. (Kanske ska jag ta och köpa henne ett par om jag hittar några roliga) Och MM skriver lite tråkigt om jag får säga det. Bandyspelaren borde börja blogga, kanske ska man tjata lite på honom om det.

Idag är det match och jag ska inte följa med och titta. Jag kommer således att vara ensam hemma med djuren ikväll. Tråkigt? Nä. Ska slå in paket till Lillasyster som fyller år imorgon, borde städa och diska och sen kan jag alltid ägna mig åt Scrapbookingen. Känner inte för att sitta i en buss med ett gäng grabbar i olika åldrar, många ganska unga, vars favorit läsning förmodligen är Playboy. Film brukar de titta på också har jag hört, men eftersom jag hatar "Borat" och "Napoleon Dynamite" så lovar jag att det skulle vara typiskt min otur att följa med just när de ska titta på dem. Så jag är dålig Bandyfru idag och duktig hemmafru istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0