Hemmafru

Medan Bandyspelaren spelade bandy igår så var jag otroligt duktig hemmafru och lagade massor med mat. Middag till både mig och Bandyspelaren samt 3 matlådor var till oss, med olika pastarätter i nästan alla av dem.

Idag hyar det varit kaos på jobbet då många har bytt platser och det har surrats som bara den överallt. Lite less är man då detta redan från början är dömt att misslyckas. Men jag väntar och hoppas faktiskt att detta ska fungera, trots att vi är tveksamma.

Jag har en väninna som verkligen inte trivs på sitt jobb och jag tänker ofta på hur jobbigt det måste vara. Att alltid gå orolig, inte veta hur länge man har jobb kvar, inte veta vilka man får jobba med. Jag skulle bli tokig. Så med det vill jag säga till dig att jag är stolt att du står ut och att du kämpar på i alla väder.

Nu ska jag kämpa de sista minuterna på jobbet så att det blir mindre att göra till imorgon.

Förresten, jag ser att ni är in och läser, så kom igen och kommentera lite också.
Vad vill ni att jag ska skriva om?

Kommentarer
Postat av: Barbaskön

Ibland kan det vara roligt att läsa om andras männsikors vanliga vardag. När ens egen känns lite enformig ibland.
Hittade din sida via en annan sida...

2008-01-30 @ 16:53:30
Postat av: Nina

Ja vill se lite bilder oxå å ja, läsa om vardagen, drömmar, planer.

2008-01-30 @ 20:44:05
URL: http://snostjarna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tänker kommentera iaf! =) Tack för att du tänker på mig, det betyder mycket! Enligt rykten så funderar man på att försöka underlätta för oss i mars någon gång. Jag får hoppas på de bästa då.
Puss

2008-01-31 @ 07:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0