Konstig dröm

Inatt hade jag en jättekonstig dröm. Jag skulle föda barn och pappa hade gjort iordning ett "bås" åt mig i ladugården, jag kände ingen smärta eller så utan helt plötsligt bara ploppade det till och så hade vi fått en hundvalpsbaby. Inte var det en nyfödd hundvalp heller utan den sprang omkring och busade som vilken 8 veckors valp som helst. Det konstigaste av allt var att alla verkade tycka att det var helt normalt, de gosade och bar den lilla valpen som vilken baby som helst. Medan jag blev arg på alla och inte fattade hur det kunde agera som att allting var normalt.

Tog sedan, här på jobbet, fram drömtydningsboken och tydligen så står allting för att det är rätt tid för oss att skaffa barn nu, om jag inte redan var gravid, alla saker tydde på det samt att vi skulle få mycket stöd och hjälp från människor omkring oss. Att jag var lycklig och levde tryggt med den jag lever med nu. Och att det var tid för en till i vår familj helt enkelt.

Tror inte att Bandyspelaren är så pigg på det...?

Kommentarer
Postat av: F

Men det är jag! Flyttar gärna in till er å gosar bebis hela dagarna ;) Blir även gärna gudmor. Bara så du vet, haha

2008-01-31 @ 16:47:12
Postat av: Bandyfru

Det är inte mig du ska bearbeta =) See you later!

2008-01-31 @ 16:54:07
URL: http://bandyfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0