Ledig

Bandyspelaren var ledig igår, det är inte ofta det händer. Så egentligen borde det ha firats mera, men ioförsig så åt vi tårta, inte för hans skull men ändå. Lillasyster var otroligt glad för sina presenter och många gånger så vill jag bara ta och kidnappa med henne hem, men inga små tramp av barnfötter hemma hos oss ännu. Mer om det i förra inlägget.

Idag är det äntligen fredag också. Såg fram emot att slippa kliva upp tidigt och ligga och njuta i sängen imorgonbitti, då det är höjdpunkten på veckan, men icke sa nicke. Bandyspelaren har match och just nu så lutar det åt att jag följer med och hejar. Men jag har fortfarande några timmar på mig för att bestämma om jag ska åka så långt bara för att se en match på ca 2 timmar,  eller inte. God Bandyfru eller Bad Bandyfru?

Kommentarer
Postat av: Bandyfrugan 2

Haha, känner igen mig så otroligt mkt.
En till bandyfru här : )
Jag kommer att följa din blogg : )

2008-01-25 @ 11:50:05
Postat av: Bandyfrun

Vad roligt. Du har ingen egen blogg Bandyfrugan 2? Skulle vara roligt att utbyta tankar. :)

2008-01-25 @ 14:27:02
URL: http://bandyfru.blogg.se/
Postat av: journalistfrun

Vill bara säga att jag gillar din blogg! Jag känner igen dina tankar om bandy, barn och mycket annat, är gift med bandy-tokig-jornalist och har följt med på ett antal matcher som fru. Man är med men ändå inte och jag har ingen dessutom att direkt heja på... Tur att spelet ändå är ganska kul.
Ser fram mot att läsa dina vidare tankar.

Kram!

2008-01-25 @ 14:30:10
Postat av: Bandyfrun

journalistfrun - Tack för stödet. Roligt att du hittat hit!

2008-01-25 @ 14:32:25
URL: http://bandyfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0