Mission

Jag och en kollega har fått i uppgift att finna en lämplig partner till en gemensam väninna. Problemen är att jag redan gjort ett försök och det misslyckades samt att vår väninna har extremt höga krav. Självklart ska hon ha höga krav, man ska inte nöja sig med vad som helst, men det blir då desto svårare för oss. Vi funderar på att börja intervjua alla manliga singlar här på jobbet först och sen får vi bredda vårt sökande till alla män i denna stad och sen förmodligen vidare....

Kriterier

  • Ung nog att "lära upp" men ändå inte för ung. Ca 25-30 år
  • Han ska gärna se bra ut
  • Inte vara mesig, våga säga vad han tycker.
  • Man ska inte förklara honom "men han är jättesnääääll!"
  • Gärna lång och lite "biffig"
  • Han ska ha sunt förnuft och vara lite finkänslig då det gäller kroppsodörer och ljud.
  • Han får inte snarka
  • Inte vara slarvig
  • Vara självständig, inte sitta fast nånstans
  • Han ska bo själv!
  • Och så måste han ha något innanför byxorna :)



Sen när vi väl har hittat någon med alla de kriterierna så duger det inte iallafall, men kul ska vi ha på vägen. Jag kommer att hålla er uppdaterade, kanske inte så ofta men jag ska försöka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0