Nystart!

Mitt i bandysäsongen startar jag bloggen.

Idén att jag ska gå över från gamla sidan till denna har funnits länge, men inte förrän nu har jag tagit tag i saken. Och eftersom att jag är usel på html koder och på att göra allting så där snyggt som alla bloggare har det, så skippar jag den biten just nu. Kanske kommer det fram någon trevlig människa som vill ändra åt mig senare, vem vet?!

Så vem är då jag?
En glad, trevlig kvinna i mina bästa år, bor någonstans i detta avlånga land tillsammans med min Bandyspelare. Är lite frågande just nu för om han ska skriva på för ytterligare ett år till och vi ska stanna här, eller om vi ska ta luft under våra vingar och segla till en ny stad med nya utmaningar. Jag jobbar heltid på ett stort företag med många utvecklingsmöjligheter, även i andra städer och andra länder, så kanske tar jag med mig jobbet till den nya staden. Är allmänt nöjd med livet, de utmaningar som har uppstått hittills har bara gjort mig till en starkare mäniska och jag ser alltid till att vakna med ett leende på läpparna.

Hoppas att ni kommer att stanna och fortsätta följa det jag kommer att skriva om

//Bandyfru


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0