Vinst igår

Vinst igår innebär klättring i tabellen och det är bra!
Var duktig hemmafru igår, bakade, tvättade, slog in paket och scrappade grattiskort till Lillasyster. Hann beställa tårta också efter som att pappas fru inte hade haft tid. Ska bli spännande att se nya bilen idag också, stor har jag hört att den ska vara och svart. Men märke vet jag inte, skulle nog inte känna igen den iallafall. Självklart så stannade jag uppe tills Bandyspelaren kom hem och då fick han följa med till tvättstugan, för sent på kvällen tycker jag inte att det är speciellt roligt att gå dit ensam. Sen var det mys mellan lakanen som gällde, men jag slocknade innan det hann blir riktigt allvar så jag har en känska av att jag får göra bot för det ikväll istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0