Beställning

Nu har jag fått beställning på smycken som ska ges bort i studentpresent. Är en del pyssel med det men vad ska annars en bandyfru göra när hennes make är borta hela tiden? Träning tror jag snart kommer att bli ett skällsord, nästan i klass med fan och jävlar. Ja, eller inte själva träningen i sig, utan bara det att man aldrig får ha en riktig myskväll bara vi två tillsammans. Jag som oftast slutar minst en timme (oftast mer) innan maken, hinner träna innan han slutar, men egentligen så spelar det ingen roll eftersom att han inte är hemma många minuter innan det är träningsdags för honom.

Bandytrupperna börjar på att fyllas också. Jag tycker att det är spännande att se vilka som byter klubbar, inte får förlängda kontrakt osv. Vet att vi har vårt på det torra iallafall; Maken är kontrakterad ytterligare ett tag och laget han spelar i börjar fylla sin trupp.

Vilket är er drömkontraktering? (heter det så?)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att du läser fortfarande :) Du har hängt med ett tag nu va?

2008-05-19 @ 14:55:14
URL: http://fofroridoda.blogg.se
Postat av: Nina

Det var på Coop i köpingen, de hade utförsäljning eftersom det övergått från Prix till Coop precis.

2008-05-22 @ 21:20:35
URL: http://snostjarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0