Ledig, troddejag...

I natt satt jag uppe sent och sydde gardiner, ville verkligen få det klart innan jag gick och la mig. Spännande att testa den nya symaskinen också och den fungerade mycket bättre än väntat.

Annars idag så trodde jag att jag att jag skulle få sova länge, eftersom att jag är ledig, men så var det tydligen inte. Innan 9 var jag tvungen att vara på sjukhuset och fick så lov att cykla dit eftersom att maken tog bilen, lika bra gick det ioförsig. Sen bar det av till grannstaden för att umgås med mormor samt för att shoppa en del nödvändigt till hemmet. Blev även en del till mitt nästa inredningsprojekt - samma som gardinerna ska vara till.
Och det är inte hemma hos oss.

Dags att lämna över datorn till maken och ta tag i det som behövs göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0